23 Oct.

19:00h

Azul Tierra

Aquest esdeveniment ha vençut

Presentació publicació S'aixeca el teló

Et convidem a la presentació de S’aixeca el teló. El moble en les arts escèniques, la darrera publicació de l’AEM amb motiu del nostre 20è aniversari. 

Aquest volum explora la relació entre el moble i les arts escèniques. És una invitació a mirar el mobiliari d'escena com a element expressiu, narratiu i simbòlic, dins i fora dels escenaris, capaç de construir espais, relats i emocions. 

Us esperem a Azul Tierra, un espai on els objectes i el mobiliari creen una escenografia, perfecta per celebrar, i per reivindicar, el moble com a testimoni actiu de la nostra cultura material… també quan s’aixeca el teló.

Dijous, 23 d'octubre de 2025 a les 19:00 h 


Aquest esdeveniment ha vençut

Comentaris


Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte
Modificar cookies