23 Oct.
19:00h
Azul Tierra
Aquest esdeveniment ha vençut
Et convidem a la presentació de S’aixeca el teló. El moble en les arts escèniques, la darrera publicació de l’AEM amb motiu del nostre 20è aniversari.
Aquest volum explora la relació entre el moble i les arts escèniques. És una invitació a mirar el mobiliari d'escena com a element expressiu, narratiu i simbòlic, dins i fora dels escenaris, capaç de construir espais, relats i emocions.
Us esperem a Azul Tierra, un espai on els objectes i el mobiliari creen una escenografia, perfecta per celebrar, i per reivindicar, el moble com a testimoni actiu de la nostra cultura material… també quan s’aixeca el teló.
Dijous, 23 d'octubre de 2025 a les 19:00 h
Comentaris